كوٍوٍوٍلٍ مآ‘إن
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كوٍوٍوٍلٍ مآ‘إن

منتـً‘ـدىا كوٍوٍلٍ مآ‘إن آ‘إلتمـً‘ـيزٍ فىأ الكلـً‘ـمـهٍ

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

ازاى تحرق دم اى بنت >>> موضوع جامد <<<

القطة التيمورية الشقية
محبوبة
m_s22
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
m_s22
Admin
Admin
m_s22

ذكر

ازاى تحرق دم اى بنت >>> موضوع جامد <<< Empty
مُساهمةموضوع: ازاى تحرق دم اى بنت >>> موضوع جامد <<<   ازاى تحرق دم اى بنت >>> موضوع جامد <<< Icon_minitimeالأحد يوليو 06, 2008 7:48 am

علشان ترفع ضغط اى بنت
العملية فى منتهى السهولة و سيتم عرضها من خلال من خلال عدة مواقف متتالية و الله المستعان و ربنا يقدرنا على بنت حواء......
1- اذا كنت ماشفتهاش من زمان و قابلتها صدفة و بتسالك انت عامل ايه ازى احوالك ؟
ترد بمنتهى السماجة ...انتى مش شايفانى فرحان و سعيد انى قابلتك ااقوم ارقصلك يعنى؟
2- ولما ترد و تقول خلاص انا اسفة
ترد و تقول شىء طبيعى
3- لو كنت ماشى فى الشارع و عدت قدامك واحدة حلوة طبعا من الزوق و الادب انك تعاكسها بمنتهى الغتاتة او على الاقل ترش عليها ميه!!
4- لو كنت فى عرابيتك و عدى من جنبيك عربية و فيها بنت حلوة افضل باصيصلها و متنح و لما تسالك انت بتبصلى كده ليه شد على الرابع و نفضلها.......
5- لو اتصلت بواحد و النمرة غلط و ردت عليك واحدة و قالتلك النمرة غلط من الطبيعى جدا انك ترد عليها و تقولها ماعليش اصل صوتك شبه صوت حسنى بالظبط.
6- لو ماشى مع بنت جميلة جدا و بتسالك عن رايك فى شكلها قولها
هايلة يا حياتى بس لو فيه منك على حريمى!!!!!!
7- لو عايز تغتت اكتر و اكتر على اى بنت فى الشارع و قف اى واحدة واسالها الساعة كام هتقولك مثلا : الساعة 4.30
بص فى ساعتك و قوللها تمام الساعة بتاعتك مظبوطة!!!!!
8- لو راكب عربية نقل (مقطورة) وعدت قدامك بنت فمن الجنتلة انك تيجى جنبها و تزمر على اخرك و يمكن ودانها تنخرم ولا حاجه يبقى من عند ربنا.....
9- لو نفسك تمشى مع بنت فى كليتك و كانت جاية تطلب منك حاجة للمرة الاولى فى حياتها
هتنادى عليك........
- استاكوزا .... ممكن لو سمحت......
- بصلها و اضحك فى و شها و بعدين ودور وشك و نفضلها خالص و لا كانك شفتها قبل كده......
طبعا و شها هيبقى شبق الطمطماية لكنها بعد كده هتروح تشتكيك لزميلاتها و تقول عليك انك و لد تنك و ماعندكش دم و لا ذوق....
و فاجاة روح كلمها عادى و لا كان حاجة حصلت......
هتحتار فيك و تعجب بيك.... و يمكن تحبك.....
10- لو انت فى محل ودخلت بعديك بنت طبعا من الزوق انك تقول للبياع خلص الانسة الاول ........
و البياع لسة بيجيبلها الحاجة قوله : ماتخلصنى بقالى ساعة قدامك و بعدين بتمشى الانسة ليه انا جى قبلها
(طبعا اعمل حسابك ان البقال هيضربك باى حاجة فى ايده او رجليه)
11- لو انت مع بنت و هتركبوا تاكسى و غيران عليها و خايف للسواق يقعد يبصلها فى المراية
طبعا اتصرف على الفور و قعدها جنبه و اقعد انت ورا ههههه!!!!!!
12- لو انت مصاحب بنت جدعة قوى و بتقف معاك فى كل المواقف المنيلة اللى بتحصلك و اخر موقف انك نايم على السرير بعد ما انضربت من شوية رجالة كانوا بيعاكسوها و انت عملت فيها احمد عرابى ....
امسك ايديها برومانسية و بص فى عنيها و لو لابسة نضارة ماتبصش وقولها: انا مش عارف ارد جمايلك دى كلها ازاى لما رسبت السنة اللى فاتت و قفتى جنبى... و لما اتثبت و اتسرقت هدومى و فلوسى و قفتى جنبى .....و لما ابويا مات وقفتى جنبى ......
مش عارف ليه يا حياتى حاسس انك فقر !!!!!!!!
13- لو خطيبتك كانت فى رحلة وورتك صورة متصوراها جنب قفص القرود و بتسالك عن رايك فى الصورة الجنان دى؟؟؟
قولها: هو انتى مين فيهم!!!!!!!!
14- لو كنت ماشى مع بنت سمره وكانت لابسة فستان احمر و قالتلك دلعنى....
قولها : يا فحم مولع ههههههههههههه ..!!!
15- لو كنت ماشى مع بنت و شفت شاب بيبوس ايد حبيبته (رومانسية طبعا.. وولد جنتل قوى يعنى) و بتقولك ماتبقى تعمل زيه
رد عليها و قولها : واعمل زيه ازاى و انا ماعرفش البنت اللى بيمشى معاها!!!!!!
16- لو بتسالك فى غيرة ( انا عرفت انك ماشى مع بنت تانية غيرى اسمها دعاء و شاقرة) رد و قول لا و الله انا ماشى مع بنت خمرية و اسمها سارة!!!!!!!
17- لو قالتلك اى بنت مش بزمتك انا مالية عليك حياتك
قولها: ايوة بس لو ماكنتش عرفتك

لو كل الشباب عملو كدا البنات كلها هاتموت من الغيظ

ههههههه
محبوبة
مشـً‘ـرفٍ مميـً‘,ـزٍ
مشـً‘ـرفٍ مميـً‘,ـزٍ
محبوبة

cool : ازاى تحرق دم اى بنت >>> موضوع جامد <<< 518091516

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تحرق دم اى بنت >>> موضوع جامد <<<   ازاى تحرق دم اى بنت >>> موضوع جامد <<< Icon_minitimeالأحد يوليو 06, 2008 10:41 am

يا سلام عليك يا عم lol! عايزين تغيضونا ماشي مش مشكلة بس خلي بالك احنا عرفنا خلاص الخطة lol!

مشكور اخوي على موضوع تسلم

وتقبل مروري
m_s22
Admin
Admin
m_s22

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تحرق دم اى بنت >>> موضوع جامد <<<   ازاى تحرق دم اى بنت >>> موضوع جامد <<< Icon_minitimeالإثنين يوليو 07, 2008 7:08 am

بس فى حاجات كتير بس نرجع ونقول هنعمل اية مع عالم حواء عالم كلة خموض
القطة التيمورية الشقية
عضو
عضو
القطة التيمورية الشقية

انثى
العمل/الترفيه : النت وعشق تامر حسنى

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تحرق دم اى بنت >>> موضوع جامد <<<   ازاى تحرق دم اى بنت >>> موضوع جامد <<< Icon_minitimeالجمعة يوليو 25, 2008 7:55 pm

الصراحة مش عارفة اوللك ايه اصلى كلامك غاظنى اوى ....... سورى يعنى مع احترامى ليك ولموضوعك بس الولد اللى يعمل كدا يبقى تافه تافهة ما لهاش اخر وما يبقاش راجل بجد سورى يعنى يبقى عيل........ سورى ما تزعلش من ردى بس دى وجهة نظرى .... تسلم ع موضوعك وتقبل مرورى
MR:Cool
Admin
Admin

ذكر
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : مبسوط

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تحرق دم اى بنت >>> موضوع جامد <<<   ازاى تحرق دم اى بنت >>> موضوع جامد <<< Icon_minitimeالسبت أغسطس 02, 2008 9:45 pm

الموضوع اساسا ظريف وجميل وكل حاجه بس سوى انا حذفت رد محمد ورد القطه لانهم اخدوا الموضوع بجد الموضوع معمول عشان نضحك سوا مش عشان ناخد على ان كلام الموضوع بجد ولا ايه وانتوا الاتنين زى العسل اساسا
https://coolman.forumegypt.net
بوسى
مشـً‘ـرفٍ مميـً‘,ـزٍ
مشـً‘ـرفٍ مميـً‘,ـزٍ
بوسى

انثى
العمل/الترفيه : -----

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تحرق دم اى بنت >>> موضوع جامد <<<   ازاى تحرق دم اى بنت >>> موضوع جامد <<< Icon_minitimeالخميس أغسطس 07, 2008 4:51 am

مش هرد غير بحاجة واحدة بس(( حسبى الله ونعمة الوكيل )) ههههههههههههههههههههههههههه تقبل مرورى
Admin
Admin

ذكر
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : مبسوط

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تحرق دم اى بنت >>> موضوع جامد <<<   ازاى تحرق دم اى بنت >>> موضوع جامد <<< Icon_minitimeالخميس أغسطس 07, 2008 1:06 pm

الموضوع دأ عامل مشكله ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
والبنات بالذات بيزعلوا من الموضوع دا هههههههههههههههههه
https://coolman.forumegypt.net
marissa
مشـً‘ـرفٍ مميـً‘,ـزٍ
مشـً‘ـرفٍ مميـً‘,ـزٍ
marissa

انثى
العمل/الترفيه : في الخدمة
المزاج : ملكة الاحزان

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تحرق دم اى بنت >>> موضوع جامد <<<   ازاى تحرق دم اى بنت >>> موضوع جامد <<< Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 12, 2008 5:17 am

الله يكون في عونك يا صاحب الموضوع اتشهد على روحك بصراحة البنات معهم حق هههههههههههههههههههه
ح ر و ف م ب ع ث ر ة
مشـً‘ـرفٍ مميـً‘,ـزٍ
مشـً‘ـرفٍ مميـً‘,ـزٍ
ح ر و ف م ب ع ث ر ة

انثى
العمل/الترفيه : طالبة وربنا يستر بقا
المزاج : bad girl يعني الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تحرق دم اى بنت >>> موضوع جامد <<<   ازاى تحرق دم اى بنت >>> موضوع جامد <<< Icon_minitimeالسبت أكتوبر 11, 2008 2:37 pm

هههههههههههههههههههه

هايل البنات اعملو نفس الطريقة مع الشباب اووووووووووووك Laughing

ازاى تحرق دم اى بنت >>> موضوع جامد <<<
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-